Metodologia design thinking to przyszłość w budowaniu strategii wizerunkowych i komunikacyjnych marek. O jej etapach i skuteczności w dotarciu do liderów opinii mieliśmy okazję opowiedzieć podczas Łazienka.PRO.
Ci, którzy nie mieli okazji posłuchać naszego wystąpienia, już wkrótce będą mogli zapoznać się z tekstem o tej tematyce, który zostanie opublikowany na portalu Design/Biznes.
Forum ŁAZIENKA.PRO to cykl spotkań dedykowanych profesjonalistom branży łazienkowej. Wydarzenie organizowane przez portal Design/Biznes odbyło się podczas targów Instalacje 2018 w Poznaniu.
Bardzo miło było nam otrzymać pozytywny feedback na temat wystąpienia od organizatorów wydarzenia:
„Bardzo dziękuję za wspaniały wykład. Wiele razy miałem okazję słuchać o tematyce komunikacji, ale Twoje podejście było bardzo świeże i – co było widać po zainteresowaniu publiczności – oryginalne jak na branżę łazienek. Dziękuję za współtworzenie naszego wydarzenia!” – Arkadiusz Kaczanowski, redaktor Design/Biznes.
FOT.: www.designbiznes.pl