AKTUALNOŚCI

22 marca 2019

Śledzimy trendy w komunikacji targowej

Największe biznesowe spotkanie branży meblarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, czyli targi Meble Polska, za nami! Do Poznania przyciągnęły nas także wydarzenia towarzyszące – Arena Design oraz Home […]
28 grudnia 2018

Projektujemy komunikację dla marki KODO

KODO rewolucjonizuje rynek usług pod klucz nadając jej całkowicie nowy wymiar. W wydaniu pracowni projektowej KODO jest to indywidualne projektowanie wnętrz, profesjonalny dobór materiałów wykończeniowych oraz […]
22 listopada 2018

Marketing zaangażowany społecznie – planuj precyzyjnie

Społeczne zaangażowanie firm i jego znaczenie w procesie budowania marki to temat rozważań w najnowszym numerze magazynu Łazienka. Zostaliśmy zaproszeni do zabrania głosu w tej ważnej […]
5 listopada 2018

Design/Marketing: Czas sprawdzić, czy marketing wspiera sprzedaż!

Rozwój sieci sprzedaży, zdobywanie nowych rynków czy wdrażanie nowości produktowych – to tylko niektóre momenty, w których warto sprawdzić, czy marketing w Twojej firmie wspiera sprzedaż. […]
19 października 2018

Budzimy komunikację zdrowego snu z marką IL LETTO

„:) Same zalety!:) Polskie, naturalne i ponadczasowe :)” – to tylko jedna z reakcji dziennikarek, którym przedstawiłyśmy polską markę wytwarzającą wysokiej jakości pościel z lnu. Do […]
28 sierpnia 2018

Jak sprzedawać design?

Już jest! Drugi numer magazynu Design/Biznes właśnie trafił w nasze ręce. Cieszymy się, że mogliśmy mieć wkład w jego powstanie. Zapraszamy do lektury artykułu „Sprzedać design”. […]
15 sierpnia 2018

Design/Marketing: Czas na audyt!

Ostatni kwartał roku to intensywny czas dla działów marketingu. Trzeba dokonać weryfikacji stopnia wdrożenia kampanii, sfinalizować działania marketingowe zaplanowane na bieżący rok. To także doskonały okres […]
28 czerwca 2018

Design/Marketing: 5 kroków do skutecznej komunikacji z instalatorami i projektantami cz.2

O tym, jak ważną rolę w tworzeniu strategii komunikacji z liderami opinii odgrywa metodologia design thinking, pisaliśmy w pierwszym artykule z cyklu Design/Marketing. Prezentowaliśmy w nim […]
27 maja 2018

Design/Marketing: 5 kroków do skutecznej komunikacji z instalatorami i projektantami cz.1

Instalatorzy i projektanci to grupy docelowe, które stanowią największe wyzwanie komunikacyjne dla większości marketerów, z którymi spotykamy się na co dzień. Z czego wynikają trudności w […]
9 maja 2018

Promujemy polski design z Artvesta

Kochamy polskie wzornictwo, dlatego ogromnie cieszy nas możliwość promowania rodzimego dizajnu. W maju do grona naszych klientów dołączyła marka Artvesta, oferująca meble oraz dodatki pochodzące bezpośrednio […]
26 kwietnia 2018

Serwujemy „Dużą czarną” na Marketing przy Kawie.

Dzięki metodologii design thinking przed marketerami otwierają się nowe możliwości poszukiwania i tworzenia kreatywnych rozwiązań oraz nieszablonowych pomysłów. Jak wyglądają poszczególne etapy procesu? Jakie narzędzia wykorzystywane […]
24 kwietnia 2018

Liderzy opinii w branży łazienkowej – J2 Communication Designers na forum Łazienka.PRO

Metodologia design thinking to przyszłość w budowaniu strategii wizerunkowych i komunikacyjnych marek. O jej etapach i skuteczności w dotarciu do liderów opinii mieliśmy okazję opowiedzieć podczas […]