AUDYT PROCESU SPRZEDAŻY

Najistotniejsze w planowaniu działań komunikacyjnych jest skupienie się na ścisłym wiązaniu ich z celami biznesowymi firmy. Tworzymy narzędzia, które mają realnie wpływać na rozwój biznesu, wspierając proces sprzedaży poprzez podejście analityczne i strategiczne do potrzeb grupy docelowej, procesu sprzedaży oraz problemów wizerunkowych i zastrzeżeń. Efektem działań jest projektowanie i realizacja narzędzi wsparcia na każdym etapie procesu sprzedaży oraz maksymalizacja skuteczności działań sprzedażowych, dzięki osiągnięciu synergii z efektywnej współpracy działu sprzedaży i marketingu.


KIEDY WARTO?

  • gdy chcesz zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych
  • gdy chcesz w pełni wykorzystać potencjał działań marketingowych w procesie sprzedaży
  • gdy chcesz zintegrować i polepszyć komunikację między działem sprzedaży i marketingu
  • gdy przejmujesz zarządzanie działem marketingu i/lub sprzedaży i chcesz zdobyć niezbędną wiedzę do wykonywania swojej pracy

JAK DZIAŁAMY?


Audyt jest połączeniem pracy analitycznej ekspertów J2 Communication Designers z moderowaną pracą warsztatową uwzględniającą udział przedstawicieli działu marketingu oraz działu sprzedaży Państwa firmy.

Analiza procesu sprzedaży i funkcjonujących w nim materiałów marketingowego wsparcia umożliwia nie tylko ocenę aktualnego stanu rzeczy, ale również pozwala zdiagnozować obszary, gdzie potencjał komunikacyjny nie jest wykorzystywany w pełni.

Celem audytu jest wypracowanie takiego modelu procesu sprzedaży, który będzie uwzględniał materiały pozwalające na skuteczną komunikację z partnerami handlowymi, wesprze sprzedawców w radzeniu sobie z zastrzeżeniami oraz umożliwi budowanie realnych relacji na każdym etapie kontaktów biznesowych.

AUDYT PRZEPROWADZI


Justyna Krawczyk-Sokołowska
Strategy Director

W branży od 2009 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach marketingu zintegrowanego oraz PR. Współpracowała z liderami branży wnętrzarskiej i budowlanej (Ceramika Paradyż, Blachotrapez, Haft, Radaway, Janpol, Ciarko Design) oraz FMCG (Lubella, Kubuś, Tymbark, Piątnica, Verbena).
Doktorantka w Instytucie Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Zwolenniczka integracji komunikacji oraz budowania jej w oparciu o filozofię Design Thinking. Elementy metodologii kreatywnego rozwiązywania problemów wykorzystuje we wszystkich obszarach planowania strategicznego.
nurtures the soul.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU