j2-logoj2-logoj2-logoj2-logo
  • HOME
  • O NAS
  • OFERTA
    • KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
    • PUBLIC RELATIONS
    • WSPARCIE SPRZEDAŻY
    • WARSZTATY DESIGN THINKING
    • AUDYT PROCESU SPRZEDAŻY
    • GODZINA DLA MARKI – KONSULTACJE ONLINE
    • OUTSOURCING MARKETINGU
  • AKTUALNOŚCI
  • KONTAKT
Design/Marketing: 5 kroków do skutecznej komunikacji z instalatorami i projektantami cz.1
27 maja 2018
Design/Marketing: Czas na audyt!
15 sierpnia 2018

Design/Marketing: 5 kroków do skutecznej komunikacji z instalatorami i projektantami cz.2

28 czerwca 2018

O tym, jak ważną rolę w tworzeniu strategii komunikacji z liderami opinii odgrywa metodologia design thinking, pisaliśmy w pierwszym artykule z cyklu Design/Marketing. Prezentowaliśmy w nim także dwa z pięciu etapów procesu, których celem jest zwizualizowanie grupy docelowej, określenie jej potrzeb oraz zdiagnozowanie problemu. Przyszedł czas na trzy kolejne elementy metodologii. Generowanie pomysłów, tworzenie prototypu i testowanie. To na tych aspektach projektowania komunikacji z liderami opinii branży łazienkowej skupiliśmy się w drugiej części materiału przygotowanego na prośbę portalu Design/Biznes.

Zapraszamy do lektury.

5 kroków do skutecznej komunikacji z instalatorami i projektantami [część 2]: pomysły, prototyp i testowanie

© 2020 J2 Communication Designers
  • Polityka prywatności

    Ochrona Danych Osobowych

    Ta strona wykorzystuje pliki cookie do analizowania ruchu i mierzenia skuteczności reklam. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookies. Dowiedz się więcej.