KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

ZINTEGROWANA STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI

Realizujemy strategie, w których wszystkie obszary komunikacji przenikają się i wspierają, osiągając efekt synergii. Jak PR może wspierać sprzedaż? Jak maksymalizować efekty działań marketingowych, aby realnie wpływały na relacje z partnerami handlowymi? Jak Twoja komunikacja może wytyczać trendy, zamiast za nimi podążać?

Tego można dowiedzieć się z naszych strategii.

AUDYTY MARKETINGOWE

Analizujemy procesy komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, aby skutecznie wspierać ich optymalizację i integrację. Pomagamy wykorzystywać przebieg procesu kreacji produktu w komunikacji produktowej. Przeprowadzamy analizy wizerunku marki klienta oraz konkurencji, które stają się punktem wyjścia do budowania strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej.

ARCHITEKTURA I TOŻSAMOŚĆ MAREK

Wspieramy wprowadzanie na rynek nowych marek, submarek, linii produktów i ich pozycjonowanie. Tworzymy nazwy oraz brand claimy, które pozwalają na skuteczne budowanie wizerunku i adekwatnych skojarzeń z marką oraz integrują komunikację w stosunku do często zróżnicowanej grupy docelowej. Poprzez storytelling pomagamy wykorzystać potencjał wizerunkowy wynikający z historii firmy czy unikalnych wartości oraz idei. Projektujemy elementy wizualizacji marki. Badamy potrzeby komunikacyjne grup docelowych, aby budować adekwatne i skuteczne narzędzia komunikacyjne.

STRATEGIA, KREACJA I REALIZACJA KAMPANII

Budujemy wielokanałowe kampanie komunikacyjne, zarówno do klienta indywidualnego, jak i partnerów B2B. Realizujemy proces od strategii kampanii, przez kreację i wizualizację, aż po realizację, koordynację i kontrolę efektów. Dbamy o to, aby każde planowane w kampanii działanie realizowało strategię marki i wspierało cel komunikacyjny.

KOMUNIKACJA DO WYMAGAJĄCYCH GRUP DOCELOWYCH

Znamy potencjał liderów opinii w branży wnętrzarskiej oraz budowlanej. Wiemy, jak wymagającą grupą docelową są architekci, instalatorzy czy wykonawcy. Rozbudowana struktura każdej z tych grup i zróżnicowany sposób funkcjonowania produktu w ich codziennej pracy sprawiają, że budowanie skutecznej komunikacji do tego targetu to trudne wyzwanie. W procesie tym wykorzystujemy metodologię Design Thinking, która opiera się o dogłębne zrozumienie grupy docelowej poprzez wykorzystanie wiedzy pozyskanej z bezpośrednich rozmów z jej przedstawicielami, badań etnograficznych oraz doświadczeń pracowników firmy odpowiadających za obsługę tych klientów.

KOMUNIKACJA KLUCZOWYCH MOMENTÓW W ŻYCIU MARKI

Jubileusz firmy czy otrzymanie ważnego odznaczenia branżowego to ważny punkt w procesie budowania wizerunku marki. Wspieramy firmy w organizacji obchodów jubileuszu - od założeń strategicznych po szczegółowy harmonogram całorocznych wydarzeń i realizację. Przygotowania do starań o odznaczenia branżowe rozpoczynamy od rekomendacji dotyczących realizowanych konkursów, w dalszych krokach przygotowujemy zgłoszenia, a sukces komunikujemy do kluczowych grup docelowych, aby wykorzystać w pełni potencjał tego faktu.

UDZIAŁ W WYDARZENIACH BRANŻOWYCH

Planujemy obecność klienta na wydarzeniach branżowych tak, aby wspierała ona cele strategiczne firmy. Dobrze przemyślana idea, interakcja ze zwiedzającymi, odpowiednia aranżacja stoiska to klucz do wykorzystania potencjału tej inwestycji. Zapewniamy dodatkowe wsparcie komunikacyjne przed, w trakcie oraz po wydarzeniu.

PROJEKTY I REALIZACJA

Zapewniamy pełną obsługę przy realizacji narzędzi od pomysłu, przez projekt, po wdrożenie w rynek.