KONSULTACJA MARKETINGOWA
Jeżeli potrzebujesz doraźnej pomocy w planowaniu działań dla Twojej marki, skorzystaj z konsultacji online. Projektujemy strategie, wyznaczamy kierunki komunikacyjne, budujemy konkretne narzędzia, które będą ją wspierać w osiąganiu przewagi konkurencyjnej, efektów sprzedażowych i w budowaniu rozpoznawalności. Niezależnie od tego na jakim etapie jest Twoja firma, dzięki naszemu doświadczeniu i spojrzeniu na organizację z zewnątrz, jesteśmy w stanie wnieść do Twoich działań rozwiązania, które pozwolą jej odnieść sukces na rynku.
KIEDY WARTO?
- gdy zaczynasz budować markę - pomożemy odnaleźć jej unikalne wartości, które będą wyznacznikiem jej tożsamości i pozwolą Ci wyróżnić się na rynku
- gdy chcesz zoptymalizować wydatki marketingowe swojej firmy - pozwolimy Ci zweryfikować skuteczność i potencjał poszczególnych narzędzi
- gdy potrzebujesz wsparcia w budowaniu istotnych narzędzi komunikacji, takich jak strona internetowa, kampania w mediach czy udział w wydarzeniu branżowym - przedstawimy Ci kierunki adekwatne dla danego etapu, zarówno w obszarze planowania, jak i promowania
GODZINA DLA MARKI
Podczas wirtualnego spotkania możemy omówić zagadnienia związane z budowaniem tożsamości marki i wytyczyć kierunki związane z budowaniem jej wartości. Pomożemy Ci przeanalizować prowadzone działania marketingowe oraz zoptymalizować je tak, aby wspierały Twoje priorytety biznesowe.
Nasza konsultacja może dotyczyć konkretnego wyzwania, przed którym właśnie stoi firma, jak wprowadzenie nowości produktowej, rebranding czy zmiana kanału dystrybucji. Przedstawimy odpowiednią dla Twojej marki drogę do osiągnięcia stojącego przed nią celu.
NASI EKSPERCI
Justyna Kiejza
PR Director
PR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Miłośniczka słowa i wciągających opowieści. Autorka licznych artykułów branżowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała tworząc strategie wizerunkowe i komunikacyjne dla wielu marek, takich jak Ceramika Paradyż, Ciarko Design, TECE, Radaway, Oras czy Vileda.
W swojej pracy kieruje się zasadą, że punktem wyjścia każdej strategii jest proces poznawczo-prognostyczny, w tym dogłębna analiza potrzeb grupy docelowej, emocje odbiorcy oraz aktualny wizerunek marki. Zna siłę mediów i potrafi ją wykorzystać.
Justyna Krawczyk-Sokołowska
Strategy Director
W branży od 2009 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach marketingu zintegrowanego oraz PR. Współpracowała z liderami branży wnętrzarskiej i budowlanej (Ceramika Paradyż, Blachotrapez, Haft, Radaway, Janpol, Ciarko Design) oraz FMCG (Lubella, Kubuś, Tymbark, Piątnica, Verbena).
Doktorantka w Instytucie Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Zwolenniczka integracji komunikacji oraz budowania jej w oparciu o filozofię Design Thinking. Elementy metodologii kreatywnego rozwiązywania problemów wykorzystuje we wszystkich obszarach planowania strategicznego.