
O NAS
Z miłości do designu, pasji do budowania wizerunku silnych brandów, a przede wszystkim połączenia kompetencji i wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem - tak powstała J2. U jej podstaw leży innowacyjne podejście do projektowania komunikacji oraz strategii marketingu i wsparcia sprzedaży.
Opierając się na filozofii Design Thinking, eksperci J2 pomagają wyznaczać drogę do poznania i dogłębnego zrozumienia potrzeb użytkowników. Efektem ich pracy są nieszablonowe rozwiązania, skuteczne strategie komunikacji i narzędzia sprzedażowe oraz brandy pożądane przez klientów. J2 Communication Designers powstała dzięki połączeniu pasji i kompetencji założycieli – wieloletnich praktyków i doradców w obszarze budowania strategii komunikacyjnych, wizerunkowych i wsparcia sprzedaży. Doświadczenie zdobyte w agencjach marketingu zintegrowanego i PR, liczne przykłady działań, warsztatów oraz koncepcji opracowanych i zrealizowanych dla znanych marek z branży wnętrzarskiej i budowlanej, FMCG, IT oraz usługowej – to fundament firmy.
Projektanci komunikacji znają siłę mediów i potrafią ją wykorzystać. Od lat obserwują i analizują trendy, inspirując dziennikarzy do tworzenia treści wyznaczających nowe kierunki w komunikacji.
Opierając się na filozofii Design Thinking, eksperci J2 pomagają wyznaczać drogę do poznania i dogłębnego zrozumienia potrzeb użytkowników. Efektem ich pracy są nieszablonowe rozwiązania, skuteczne strategie komunikacji i narzędzia sprzedażowe oraz brandy pożądane przez klientów. J2 Communication Designers powstała dzięki połączeniu pasji i kompetencji założycieli – wieloletnich praktyków i doradców w obszarze budowania strategii komunikacyjnych, wizerunkowych i wsparcia sprzedaży. Doświadczenie zdobyte w agencjach marketingu zintegrowanego i PR, liczne przykłady działań, warsztatów oraz koncepcji opracowanych i zrealizowanych dla znanych marek z branży wnętrzarskiej i budowlanej, FMCG, IT oraz usługowej – to fundament firmy.
Projektanci komunikacji znają siłę mediów i potrafią ją wykorzystać. Od lat obserwują i analizują trendy, inspirując dziennikarzy do tworzenia treści wyznaczających nowe kierunki w komunikacji.