ZEWNĘTRZNE WSPARCIE MARKETINGOWE

Od pracowników działu marketingu oczekuje się wszechstronnych umiejętności, które pozwolą zaspokoić potrzeby związane z tworzeniem strategii, koordynacją procesów, kreacją wizualną i werbalną. Wszystkie te funkcje, poparte specjalistyczną wiedzą zapewniamy jako eksperci poszczególnych dziedzin, takich jak strategia, komunikacja PR, copywriting, komunikacja sprzedażowa, grafika czy budowanie społeczności. Za realizację każdego z procesów komunikacyjnych odpowiada dedykowany zespół specjalistów, co pozwala przeprowadzić je na najwyższym poziomie.


OUTSOURCING MARKETINGU - DLACZEGO WARTO?

  • niższy koszt funkcjonowania działu marketingu firmy
  • procesy marketingowe w rękach specjalistów poszczególnych dziedzin
  • zarządzanie projektami komunikacyjnymi przez doświadczonego managera
  • możliwość elastycznego kształtowania zakresu współpracy w zależności od aktualnych potrzeb firmy
  • brak konieczności tworzenia stanowiska marketingowego, zapewniania sprzętu i oprogramowania niezbędnego do pracy

CO OFERUJEMY?




STRATEGICZNE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA KOMUNIKACJI
Rozpoczęcie współpracy to moment, w którym audytujemy wszystkie procesy komunikacyjne marki, prowadzimy badania marketingowe oraz warsztaty, co stanowi punkt wyjścia dla planowania dalszych działań.

PEŁEN ZAKRES REALIZACJI I KOORDYNACJI OPERACYJNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Wszystkie działania koordynowane są przez doświadczonego managera, który czuwa nad tym, aby wpisywały się w strategię marki, były spójne i realizowane zgodnie z założonym budżetem oraz harmonogramem.

ZEWNĘTRZNY DZIAŁ MARKETINGU
W ramach współpracy B2B, jako zewnętrzny dział marketingu, przejmujemy procesy komunikacyjne oraz zarządzanie nimi.

WSPARCIE DLA ISTNIEJĄCEGO DZIAŁU MARKETINGU
Specjalistyczne wsparcie w funkcjonujących strukturach marketingu pozwala na pozyskanie dodatkowych zasobów do działań doraźnych (współpraca projektowa) lub długofalowych.

SZKOLENIA I WARSZTATY Z ZAKRESU MARKETINGU SPRZEDAŻOWEGO
Działania ukierunkowane na wsparcie sprzedaży projektowane są przy udziale działu handlowego, w oparciu o audyty procesów pod kątem marketingowego wsparcia.

GRAFIKA
Posiadamy profesjonalne zaplecze graficzne, które pozwala na realizowanie projektów na potrzeby obsługi marketingowej naszych klientów.


PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI ZARZĄDZAJĄ


Justyna Kiejza
PR Director

PR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Miłośniczka słowa i wciągających opowieści. Autorka licznych artykułów branżowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała tworząc strategie wizerunkowe i komunikacyjne dla wielu marek, takich jak Ceramika Paradyż, Ciarko Design, TECE, Radaway, Oras czy Vileda.
W swojej pracy kieruje się zasadą, że punktem wyjścia każdej strategii jest proces poznawczo-prognostyczny, w tym dogłębna analiza potrzeb grupy docelowej, emocje odbiorcy oraz aktualny wizerunek marki. Zna siłę mediów i potrafi ją wykorzystać.
11

Justyna Krawczyk-Sokołowska
Strategy Director

W branży od 2009 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach marketingu zintegrowanego oraz PR. Współpracowała z liderami branży wnętrzarskiej i budowlanej (Ceramika Paradyż, Blachotrapez, Haft, Radaway, Janpol, Ciarko Design) oraz FMCG (Lubella, Kubuś, Tymbark, Piątnica, Verbena).
Doktorantka w Instytucie Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Zwolenniczka integracji komunikacji oraz budowania jej w oparciu o filozofię Design Thinking. Elementy metodologii kreatywnego rozwiązywania problemów wykorzystuje we wszystkich obszarach planowania strategicznego.
nurtures the soul.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU