ZEWNĘTRZNE WSPARCIE MARKETINGOWE
Od pracowników działu marketingu oczekuje się wszechstronnych umiejętności, które pozwolą zaspokoić potrzeby związane z tworzeniem strategii, koordynacją procesów, kreacją wizualną i werbalną. Wszystkie te funkcje, poparte specjalistyczną wiedzą zapewniamy jako eksperci poszczególnych dziedzin, takich jak strategia, komunikacja PR, copywriting, komunikacja sprzedażowa, grafika czy budowanie społeczności. Za realizację każdego z procesów komunikacyjnych odpowiada dedykowany zespół specjalistów, co pozwala przeprowadzić je na najwyższym poziomie.
OUTSOURCING MARKETINGU - DLACZEGO WARTO?
- niższy koszt funkcjonowania działu marketingu firmy
- procesy marketingowe w rękach specjalistów poszczególnych dziedzin
- zarządzanie projektami komunikacyjnymi przez doświadczonego managera
- możliwość elastycznego kształtowania zakresu współpracy w zależności od aktualnych potrzeb firmy
- brak konieczności tworzenia stanowiska marketingowego, zapewniania sprzętu i oprogramowania niezbędnego do pracy
CO OFERUJEMY?
STRATEGICZNE PODEJŚCIE DO BUDOWANIA KOMUNIKACJI
Rozpoczęcie współpracy to moment, w którym audytujemy wszystkie procesy komunikacyjne marki, prowadzimy badania marketingowe oraz warsztaty, co stanowi punkt wyjścia dla planowania dalszych działań.
PEŁEN ZAKRES REALIZACJI I KOORDYNACJI OPERACYJNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Wszystkie działania koordynowane są przez doświadczonego managera, który czuwa nad tym, aby wpisywały się w strategię marki, były spójne i realizowane zgodnie z założonym budżetem oraz harmonogramem.
ZEWNĘTRZNY DZIAŁ MARKETINGU
W ramach współpracy B2B, jako zewnętrzny dział marketingu, przejmujemy procesy komunikacyjne oraz zarządzanie nimi.
WSPARCIE DLA ISTNIEJĄCEGO DZIAŁU MARKETINGU
Specjalistyczne wsparcie w funkcjonujących strukturach marketingu pozwala na pozyskanie dodatkowych zasobów do działań doraźnych (współpraca projektowa) lub długofalowych.
SZKOLENIA I WARSZTATY Z ZAKRESU MARKETINGU SPRZEDAŻOWEGO
Działania ukierunkowane na wsparcie sprzedaży projektowane są przy udziale działu handlowego, w oparciu o audyty procesów pod kątem marketingowego wsparcia.
GRAFIKA
Posiadamy profesjonalne zaplecze graficzne, które pozwala na realizowanie projektów na potrzeby obsługi marketingowej naszych klientów.
PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI ZARZĄDZAJĄ
Justyna Kiejza
PR Director
PR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Miłośniczka słowa i wciągających opowieści. Autorka licznych artykułów branżowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała tworząc strategie wizerunkowe i komunikacyjne dla wielu marek, takich jak Ceramika Paradyż, Ciarko Design, TECE, Radaway, Oras czy Vileda.
W swojej pracy kieruje się zasadą, że punktem wyjścia każdej strategii jest proces poznawczo-prognostyczny, w tym dogłębna analiza potrzeb grupy docelowej, emocje odbiorcy oraz aktualny wizerunek marki. Zna siłę mediów i potrafi ją wykorzystać.
Justyna Krawczyk-Sokołowska
Strategy Director
W branży od 2009 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach marketingu zintegrowanego oraz PR. Współpracowała z liderami branży wnętrzarskiej i budowlanej (Ceramika Paradyż, Blachotrapez, Haft, Radaway, Janpol, Ciarko Design) oraz FMCG (Lubella, Kubuś, Tymbark, Piątnica, Verbena).
Doktorantka w Instytucie Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Zwolenniczka integracji komunikacji oraz budowania jej w oparciu o filozofię Design Thinking. Elementy metodologii kreatywnego rozwiązywania problemów wykorzystuje we wszystkich obszarach planowania strategicznego.