
PUBLIC RELATIONS
Budowanie wizerunku to proces długofalowy, w którym istotne znaczenie ma ekspercka wiedza, doświadczenie, a przede wszystkim bliskie relacje z otoczeniem. Dogłębna analiza grup docelowych, aktualny wizerunek marki i wyzwania komunikacyjne firmy to dla nas punkt wyjścia do tworzenia unikalnych oraz skutecznych strategii PR. Projektowe podejście to nasza wspólna droga do pozyskiwania uwagi liderów opinii. Dzięki specjalizacji w branży wnętrzarskiej oraz budowlanej, popartej bliskimi relacjami z kluczowymi dziennikarzami, możemy prowadzić efektywną komunikację produktów marki w mediach.
AUDYTY WIZERUNKU MARKI W MEDIACH
Punktem wyjścia do określenia kierunków komunikacji jest dla nas wnikliwy monitoring oraz analiza aktualnego wizerunku marki w prasie oraz w internecie. Takie podejście pozwala wspólnie określić obszary, które stanowią wyzwanie komunikacyjne dla firmy oraz zbudować trwałe relacje marki z daną grupą mediów.
STRATEGIE WSPÓŁPRACY Z INFLUENCERAMI
Definiujemy cel współpracy, rekomendujemy grupy influencerów o największym wpływie na decyzje grupy docelowej, tworzymy kreatywne koncepcje, określamy mierniki efektywności działań. W imieniu marki prowadzimy komunikację z blogerami, youtuberami i liderami opinii. Efektem naszych działań są skuteczne strategie, u podstaw których leży indywidualne podejście i partnerstwo na linii influencer-marka.
MEDIA RELATIONS
Tworzymy inspirujące treści, budujemy realne relacje marki z mediami. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, znamy potrzeby oraz sposób pracy dziennikarzy. Spotkania w redakcjach, stała i otwarta komunikacja, tworzenie wartościowego contentu – to podstawa trwałych relacji z przedstawicielami mediów.
PR PRODUKTOWY
Produkt to nie tylko przedmiot czy rozwiązanie, które wymaga komunikacji. To szereg wartości, funkcjonalności, zalet, a także odpowiedź na obowiązujące trendy oraz potrzeby odbiorców i czytelników. Dla dziennikarzy to także inspiracja, która powinna być zaprezentowana w odpowiednim kontekście – ciekawym, aktualnym, istotnym. Nie tworzymy standardowych informacji prasowych, ale inspirujące contenty, które wyznaczają nowe kierunki m.in. w aranżacji wnętrz.
PR KORPORACYJNY
Istotne wydarzenia i punkty zwrotne w życiu firmy wymagają odpowiedniej komunikacji z otoczeniem. Podkreślając unikatową tożsamość firmy, dbamy o to, aby prowadzona przez nas komunikacja obejmowała nie tylko media, ale także narzędzia skierowane bezpośrednio do partnerów biznesowych i grup interesu.
PR WEWNĘTRZNY
W komunikacji wewnętrznej stawiamy na otwartość i dialog, a dzięki angażowaniu pracowników w proces budowania wizerunku firmy, np. poprzez udział w warsztatach design thinking, zwiększamy stopień identyfikacji ze strategią i budujemy wewnętrzną tożsamość przedsiębiorstwa.
CONTENT MARKETING
Tworzone przez nas treści pomagają osiągać cele biznesowe. Znamy moc słowa. Dbając o spójność komunikacji, projektujemy content, który podkreśla unikatowość firmy, rozwiewa wątpliwości odbiorców, inspiruje oraz wpływa na decyzje zakupowe.
CUSTOM PUBLISHING
Jako aktywny uczestnik życia firmy, zaangażowany w proces tworzenia strategii komunikacji marki, znamy potrzeby grup docelowych, pracowników oraz system wartości i tożsamość marki. Ta wiedza pozwala nam tworzyć skuteczne narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, zarówno w formie magazynów tradycyjnych, internetowych, także przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów edukacji i dystrybucji informacji.
STRATEGIE I ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
W życiu każdej firmy pojawiają się sytuacje, które wymagają natychmiastowej reakcji – monitoringu, szybkiej analizy sytuacji wyjściowej, wdrożenia scenariusza działań naprawczych. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam nie tylko skutecznie „gasić pożary”, ale także przewidywać i zapobiegać im, bez względu na to, czy dotyczą sytuacji wewnętrznej w firmie, czy negatywnych informacji w mediach.