j2-logoj2-logoj2-logoj2-logo
  • HOME
  • O NAS
  • OFERTA
    • KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
    • PUBLIC RELATIONS
    • WSPARCIE SPRZEDAŻY
    • WARSZTATY DESIGN THINKING
    • AUDYT PROCESU SPRZEDAŻY
    • GODZINA DLA MARKI – KONSULTACJE ONLINE
    • OUTSOURCING MARKETINGU
  • AKTUALNOŚCI
  • KONTAKT
Liderzy opinii w branży łazienkowej – J2 Communication Designers na forum Łazienka.PRO
24 kwietnia 2018
Promujemy polski design z Artvesta
9 maja 2018

Serwujemy „Dużą czarną” na Marketing przy Kawie.

26 kwietnia 2018

Dzięki metodologii design thinking przed marketerami otwierają się nowe możliwości poszukiwania i tworzenia kreatywnych rozwiązań oraz nieszablonowych pomysłów. Jak wyglądają poszczególne etapy procesu? Jakie narzędzia wykorzystywane są do analizy grup docelowych? Co jest kluczem do budowania skutecznej strategii komunikacji marki? Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo w artykule, który przygotowaliśmy na prośbę redakcji portalu Marketing przy Kawie.

Zapraszamy do lektury:

https://marketingprzykawie.pl/artykuly/design-thinking-droga-projektowania-skutecznej-strategii-marki/

© 2020 J2 Communication Designers
  • Polityka prywatności

    Ochrona Danych Osobowych

    Ta strona wykorzystuje pliki cookie do analizowania ruchu i mierzenia skuteczności reklam. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookies. Dowiedz się więcej.