j2-logoj2-logoj2-logoj2-logo
  • HOME
  • O NAS
  • OFERTA
    • KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
    • PUBLIC RELATIONS
    • WSPARCIE SPRZEDAŻY
    • WARSZTATY DESIGN THINKING
    • AUDYT PROCESU SPRZEDAŻY
    • GODZINA DLA MARKI – KONSULTACJE ONLINE
    • OUTSOURCING MARKETINGU
  • AKTUALNOŚCI
  • KONTAKT
Projektujemy komunikację dla marki KODO
28 grudnia 2018
Design/Marketing: Wykorzystaj w pełni potencjał targowy swojej marki
9 lipca 2019

Śledzimy trendy w komunikacji targowej

22 marca 2019


Największe biznesowe spotkanie branży meblarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, czyli targi Meble Polska, za nami!

Do Poznania przyciągnęły nas także wydarzenia towarzyszące – Arena Design oraz Home Decor.

Cel? Poznanie nowych trendów w branży wnętrzarskiej oraz… poszukiwanie marek, które potrafią wyróżnić się na tyle, by nie zginąć w tak licznym gronie wystawców. Komu się udało? 😉

 

W pierwszej kolejności naszą uwagę przyciągnął… kubek z niedopitą kawą. A tak naprawę cała masa detali – balsam do ciała na szafce nocnej, program telewizyjny na stoliku kawowym, nadgryzione rogaliki czy bałagan w pracowni. To wszystko miało sprawić, że na dwupoziomowej ekspozycji marki VOX, obejmującej cały pawilon hali nr 10, poczujemy się jak w domu. Udało się! Znaleźliśmy się we wnętrzach, w których moglibyśmy zamieszkać od zaraz. Pozytywnie zaskoczyło nas to świeże spojrzenie na tworzenie ekspozycji targowej. Warte obserwowania!

 

Marka Black Red White również podeszła niestandardowo do prezentacji swojej oferty. W obrębie stoiska zbudowała i oznaczyła przestrzenie, takie jak kawiarnia, hotel, akademik – przeznaczone dla różnych grup docelowych. Takie rozwiązanie to praktyczny sposób nie tylko na przejrzystą prezentację szerokiego asortymentu marki, ale także wydzielenia stref do spotkań z klientami z różnych segmentów targetu.

 

Siekiera wbita w kawałek surowego drewna, wokół rozsypane wióry, a to wszystko na obrotowym podeście… Tak powitało nas stoisko marki STYLE HOME, która w ten sposób podkreślała istotny dla firmy aspekt, jakim jest ręczne wykonanie produktu. Jak widać, niekiedy nie potrzeba wiele, by wyrazić to, co w marce prawdziwe.

 

Na stoisko DAVIS Fabrics przyciągnął nas intrygujący tunel, wyłożony tapicerowanymi panelami. Marka oprócz typowej ekspozycji swoich wzorów, zachęcała odwiedzających do niestandardowego zastosowania swoich tkanin we wnętrzach.

 

Design Arena, w tym roku pod hasłem Transformacje, zainteresowało nas wystawą ZASOBY, przedstawiającą drogę od surowca do gotowego produktu. Ciekawie, ale pozostał pewien niedosyt!

© 2020 J2 Communication Designers
  • Polityka prywatności

    Ochrona Danych Osobowych

    Ta strona wykorzystuje pliki cookie do analizowania ruchu i mierzenia skuteczności reklam. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookies. Dowiedz się więcej.