WSPARCIE SPRZEDAŻY
AUDYT MARKI I PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI W PUNKCIE SPRZEDAŻY
Analizujemy ścieżki klienta podczas dokonywania zakupu, obserwujemy sposób funkcjonowania produktu i nabywcy. Ocena ekspozycji marki oraz innych elementów budujących jej wizerunek, a także wspierających sprzedaż, pozwala nam wyciągnąć wnioski i rekomendacje dotyczące komunikacji w punkcie sprzedaży oraz opracować propozycje narzędzi.
BADANIA TAJEMNICZY KLIENT
Poznajemy sposób komunikacji o marce i produktach oraz opinie przekazywane klientom na etapie sprzedaży w punkcie handlowym. Badanie takie pozwala na ocenę potrzeb informacyjnych oraz szkoleniowych sprzedawców.
AUDYT PROCESU SPRZEDAŻY W E-COMMERCE
Analizujemy proces sprzedaży w kanale internetowym pod kątem intuicyjności nawigacji oraz komunikacji na każdym etapie wizyty na stronie, zakupu, reakcji obsługi klienta, realizacji zamówienia oraz komunikacji pozakupowej.
AUDYTY POTRZEB KOMUNIKACYJNYCH GRUP DOCELOWYCH
Poznajemy opinie o marce, jej obecnym sposobie komunikacji B2B oraz wizerunku. Pozwala to na opracowanie skutecznych i odpowiadających na realne potrzeby narzędzi komunikacji bezpośredniej oraz mechanizmów sprzedażowych, jak również budowanie trwałych relacji z partnerami handlowymi.
ANALIZA PROCESU SPRZEDAŻY POD KĄTEM MARKETINGOWYCH NARZĘDZI WSPARCIA
Najistotniejsze w planowaniu działań komunikacyjnych jest skupienie się na ścisłym wiązaniu ich z celami biznesowymi firmy. Tworzymy narzędzia, które mają realnie wpływać na rozwój biznesu, wspierając proces sprzedaży poprzez podejście analityczne i strategiczne do potrzeb grupy docelowej, procesu sprzedaży oraz problemów wizerunkowych i zastrzeżeń. Efektem działań jest projektowanie i realizacja narzędzi wsparcia na każdym etapie procesu sprzedaży oraz maksymalizacja skuteczności działań sprzedażowych, dzięki osiągnięciu synergii z efektywnej współpracy działu sprzedaży i marketingu.
MARKETINGOWE WSPARCIE ROZWOJU BIZNESU
Opracowujemy strategie i narzędzia komunikacji związane z rozwojem eksportu, wejściem na nowe rynki (np. Horeca), rozwojem sprzedaży w nowych kanałach dystrybucji, takich jak sieć nowoczesna, salony łazienkowe czy studia mebli kuchennych.
Wspieramy launching nowych produktów, marek, submarek oraz wprowadzanie na rynek nowych technologii.
BUDOWANIE AUTENTYCZNYCH RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
Nic tak nie buduje relacji, jak poczucie, że przyświeca nam wspólny interes. Właśnie dlatego partnerzy handlowi powinni mieć świadomość, że ich skuteczna sprzedaż produktów marki jest celem, do którego osiągnięcia firma angażuje odpowiednie siły. Wdrażamy narzędzia, dzięki którym proces sprzedaży nie kończy się z dostawą towaru do dystrybutora, a klient ma świadomość, że to, aby produkt rotował, jest istotne dla producenta.
KREATYWNA SPRZEDAŻ
Budowanie napięcia, efekt zaskoczenia i dawka humoru to tylko wybrane składniki przepisu na kreatywną sprzedaż. Przełamujemy schematy w komunikacji sprzedażowej, aby zwrócić uwagę na to, co marka ma do przekazania i zbudować relacje na pozytywnych emocjach. Komunikacja kreatywna w sprzedaży może towarzyszyć wprowadzaniu na rynek nowego produktu, publikacji katalogu produktowego oraz wspólnemu celebrowaniu ważnych wydarzeń w życiu marki.